Middag hos farmor

1kommentarer

Halloj !
Sitter på farmor å farfars dator :) Vi har just ätit koldolmar :D Mums !! M och M e här och å Mami å Papi :P Så vi är hela tjocka släkten här :P Utom syrran då som får träna den lyckosen !Jag vill också träna !!! Jag hoppas verkligen jag är bra till på torsdag så jag kan träna då. Ikväll ska jag väll titta på Morden och lite på Smallville i think :) Vad ska ni göra ikväll ?
Föresten så är det inte långt kvar till Italien nu !!!! På lördag så är det bara en vecka kvar ! Det är helt sjukt vad fort tiden går ! Det ska bli så himla kuuul ! Love it !
Men nu måste jag dra ! pussar <333

1 kommentarer

Miccan

07 Jul 2009 22:55

sv. Haha okej x) jag tycker oxå att den är jättebra! det är seriöst en av mina favorit filmer :D:D:D <3

Kommentera

Publiceras ej