Fullspäckad dag

0kommentarer

Heejj bloggen !
Nu har jag just kommit hem ;D Ska berätta lite om min dag :)
Först så var vi juh som sagt på Ikea och handlat :) Jag köpte ett nytt skrivbord !! :D De jag har nu e typ asgammalt och fult så jag behövde verkligen ett nytt. Så vi köpte ett jättefint :) Så sen började vi åka hem och såklart kommer vi ju på i bilen att vi köpt fel... Vi hade tagit fel färger på mitt skrivbord och på en skohylla så de var bara å vända tillbaka. Suck ! Jag skulle ha vitt och träfärgat men hade typ fått svart :P Så vi bytte och sen åkte vi hem. Väl hemma så ville ju jag börja bygga ihop skrivbordet på en gång :P Så jag gick upp och tog ut alla lådor med mina saker i från de gammla skrivbordet och drog ut de från mitt rum :P Sen bar jag å Mathilda upp kartongerna med mitt skrvbord till mitt rum och jag började bygga lite. Först fick jag hjälp av mamma men sen skulle hon åka på ledarmöta hemma hos Andrea (Jossan). Så jag fortsatte bygga ihop själv :) Det blev riktigt bra faktiskt ! Måste säga att jag var grym på å bygga :P De blev inte helt färdigt men jag fortsätter imorn. Iallafall Så åt jag middag och efter de kastade jag mig upp på cykeln och cyklade till Agge :D Jag, agge, Ros och Jasse skulle ha filmkväll ! <3 Så vi tittade på Pirates of the Caribbean. Och den var riktigt bra ! Har inte sätt dne förut men jag gillade den :) Sen spelade vi kort hade mys. Vid halv 12 ringde mamma och då gick jag hem till Jossan där alla tränare var och var med Jossan å Amanda Möller !! :D Jätte kul å se henne igen ! Var ju ett tag sen man träffades. Så det var roligt <33 Och sen gick jag å mamma hem. Så nu ligger jag här :P Det var helt enkelt min dag. Hur såg eran ut ?
Ha de bäst pussar <333

Kommentera

Publiceras ej