Fear...

0kommentarer

Tjaba !!
Hur mår ni denna söndag ? Själv mår jag fint fint :) Har just varit ute på en lite promenad med Laffie. Ganksa skönt å få lite frisk luft. Det finns ju typ inget annat man kan göra ute när det är sånt här väder. Det är sol men är för molnigt och blåsigt för att gå och bada... Samtidigt vill man ju inte bara sitta å trycka framför datan hela dagen.
Hur som helst så glömde jag ju säga att igår vara det bara en vecka kvar till ITALIEN !!!! Verkligen inte långt kvar ! Fast jag har inte kört styrka på aslänge eftersom jag har varit sjuk så jag ska försöka göra den idag... Men de e ju så trååååkigt ! Det är verkligen nackdelen med gympa :P Men det behövs ju muskler om man vill bli riktigt bra och kunna tävla på sm nivå osv... Samtidigt så känner jag att jag håller på å tappa suget. Självklart är det kul på träningarna och de är häftigt å få lära sig nya saker men samtidigt så är det så jäkla läskigt. Känns som om jag e den ända som tycker det. Visst går de bra å köra volterna jag kan men sen ska man ju lära sig dubblar både bakåt å frammåt och massa andra grejer. Men de e väll bara å hålla humöret uppe antar jag. Jag menar nu ska vi ju till Italien och det ska ju bli askul !!
Men nu måste jag dra. Pussar <333

Kommentera

Publiceras ej