En mysig kväll <33

0kommentarer

Hejj !
Nu har jag just kommit hem från en sjukt mysig kväll !! Vi har druckit massor med Smoothie, ätit chips och kollat på Pirates of the Caribean (stavning*) Det har varit jättekul !! Vid 11 var filmen slut och jag började gå hem. Lite läskigt måste jag erkänna när det e mörkt... Men tack och lov kom Hanna och mötte mig :) Så vi fick oss en kort kvällis också :) Kommer sakna henne enormt mycket när jag åker ! Även om de bara e en vecka :P

Iallafall så idag harj ag ju varit med Hanna och sen klippte jag gräset lite (duktig som jag e :P) På eftermiddagen åkte jag, Syrran, mathilda och Hanna ner till stranden. Micke kom sen också :) Det var ganska kallt i vattnet men lite badade vi. Så det var min dag. Hur såg eran ut ?
Menn u måste jag dra ! Ha det bäst pussar <333

Kommentera

Publiceras ej