Torsdag

0kommentarer

Hej på er !
Läget ? Med mig är de bra men jag är trött :P
Idag har jag varit i skolan som vanligt å efter de hade jag gitarr :) De var najs :D
Efter de skulle jga ha killgruppen. Sofie kunde inte vara med idag så jag var själv med
mamma :) Dem var jätteduktiga som vanligt men dem var bara 6 stycken ! Och dem ska vara
11 :P Hehe men de gick ba ändå :) Föresten så har jag fått tillbaka min kamera idag ! :D Najs va !
Sen kom jag iallafall hem och då så hade jag inget å göra så pappa frågade om jag ville följa
med honom och spela Badminton. Jag tyckte de kunde vara lite kul så jag gjorde de. Han brukar
spela med Linus och Moa å Max skulle var där också :) När jag kom dit så var de tydligen bandy
vi skulle spal och jag suger på de :P Haha men de var ganska kul ändå :p Vi körde lite annat
också :) Så nu sitter jag här å typ tittar på tv :P
Men ska dra ! ha de bästa pussar <333


Usch visst e den läskig ! :S

Kommentera

Publiceras ej