Söndag

0kommentarer

Hejsan på er !
Nu vet jag vem ``mm´´ är ! De var ju mormor såklart ! :P Hehe nu var de problemet löst ;P
Iallafall så hade vi ju gäster igår. De var Syrrans klasskompis familj som var här :)
Vi hade askul ! Jag var med hennes lillebror Max och vi spelade typ tv-spel å spelade gitarr :P
Och till middag åt vi som jag skrev innan kinamat :) De var hur gott som helst ! Tyvärr glömde jag
att ta bilder så jag kan inte lägga ut :( Hur som helst så efter de så tittade vi på körslaget :) Någon som såg
på de ? I så fall tycker ni de var rätt som vann ? Jag tycker de men Erik e snyggare ;) Haha :P
I pauserna så hade syrran å hennes kompis frågesport och jag å Max var i samma lag å vi
vann ! ! :P Vi ägde alla :P Vi hade sååå kul så ! Jag längtar tillbaks :P De blev ganska sent så jag är
jättetrött ! Och idag har vi träning så jag lär vara ganska trött då :P Men jag får göra de bästa av siuationen :P
Till lunch idag åt jag pizza :D Mums vad gott de va !
Men nu måste jag dra ! Pussar <33

Kommentera

Publiceras ej