Ny design

0kommentarer

Hej på er !
Som ni ser så är min sida lite omgjord :P Det är bästa Hanna som har gjort de !
Tack sweetie de blev asbra ! <333
Jag visste faktiskt inte att hon skulle ändra ;) Haha men snyggt blev de ! Eller vad tycker ni ?
Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte hunnit :P Igår så hade jag träning...
de gick inte så bra. Jag klarade inte salton en ända gång... Men jag fick alla varv utan handvolt
frivolt och den kan jag inte :P Hehe men nu måste jag sätta salton på träningen imorn för
annars får jag inte salto varvet ! Fast de viktig är ju egentligen att man alltid gör sitt bästa
och de gör jag ! Eller jag försöker iallafall. Men de är inte så lätt att tänka så posetivt hela
tiden tyvärr... :P 
Hur som helst så hade vi MA-prov idag. De kändes faktiskt bra så jag tror att de ska funka :P
Efter skolan hade jag faktiskt gitarr fast jag egentligen inte skulle de :D Jag har inte berättat de tror
jag men min gitarrlärare har flyttat till stockholm i typ 2 månader för att jobba så de kommer inte att
bli någon gitarr på onsdagar :( Men vi ska försöka spela på helgen istället :D
Efter gitarren hade jag killgruppen och de gick jättebra :D Dem var super duktiga ! 
Och nu till sist så har jag pressat TV ;) Haha... 
Imorn så ska vi ha den där redovisningen i SO... Jag börjar bli lite nervös. Men de ska nog gå bra ;P
Men nu måste jag dra ! ha de bäst pussar F <3333


Kommentera

Publiceras ej