Måndag 2/2

1kommentarer

Heej gullipluttar :P
Hur har eran dag varit ? Min har väl varit helt okej... började med att jag vaknade (tack å lov) ;)
och gick till skolan. Skolan var astråkig men de posetiva var att jag å Agge var asduktiga
på matten ! Vi blev färdiga med repetitions pappret så nu behöver vi inte stressa :) Vi har matte
prov på onsdag och SO-redovisning på fredag :) Jag, Agge och Jasmine har intervjuvat en person
och ska redovisa om de :D Vi ligger bra till på SOn så vi behöver inte stressa :) Bra de !
Iallafall så efter skolan så åkte jag hem å tittade på Smallville och One tree hill :D Det var asbra som
vanligt ! ;)
Just nu så gör jag typ inget. Lyssnar lite på musik :D I lördags så fick vi flera skivor med typ sammanlagt
7500 låtar på av Moas och max familj ! Asbra juh ! ! Så nu så har jag fullt upp med å kolla igenom alla låtar :P
Jag är precis färdig med skiva 2 av 6 :P Haha så jag har lite å göra ett tag framöver :P Men jag får asmånga
bra låtar till min dator + Ipod ! :D Jippii ! ! ;P
Tyvärr så har jag inte kunnat lägga in några bilder på Lilla Moa än som jag lovar för jag hittar inte sladden
från kameran till datorn så jag får inte in dem i datan heller ;) Hehe...
Men nu måste jag dra ! Ha re bäääst Pussar <33333

1 kommentarer

amanda

02 Feb 2009 18:55

fin blogg :D

Kommentera

Publiceras ej