Magsjuk på fredag den 13:de

0kommentarer

Hej !
Förlåt för att jag inte har skrivit på flera dagar men jag lyckades bli magsjuk
på fredag den 13:de... Så sjukt ! Fy jag hatar verkligen att vara magsjuk ! ! De är så
vidrigt ! Men nu är jag bättre och kan till och med äta :P Hehe...
Innan jag blev sjuk så gick jag iallafall i skolan och som ni säkert vet så var de alla<3 dag
igår så vi firade de en dag för tidigt i skoan. De var jättekul ! Vi fick spela guitar hero (stavning*),
sjunga kareoke, göra sammarbetsövningar med mera. Den klassen som var bäst på sammar-
betsövningar vann en tårta och de blev inte våran klass som vann om man säger så... Vi
kom sist :P Hehe men de var ganska kul :) Sen åkte jag och Agge till Norrtälje för att jag skulle
handla lite alla<3dag grejer till mamma, pappa och Syrran :D Till mamma blev de ett naglack,
till pappa en chokladask och till sofia någon billig perfym :P
Sen har jag ju inte gjort så mycket mer än att varit sjuk. Föresten så glad alla<3dag i efterskott
allihoppa ! :P
Nu är de bäst jag går ! Ha de bäst pussar <33

Kommentera

Publiceras ej