Italien här kommer vi ! !

1kommentarer

Hejsan på er !
Igår fick jag veta världens bästa grej ! ! VI SKA TILL ITALIEN MED GYMPAN ! !  :D
Shit asså vad kul de ska bli ! Vi åker vecka 30 den 20 juli ! Fatta vad kul vi kommer ha !
Tänk att få göra de man gillar allra mest ! Vara med komisarna utomlands i ett varmt land,
ha semester och TRÄNA ! ! + att man får bada :P De ska bara bli sååå kul ! ! Fast vi måste
sälja massa Kakor och annat för att få ihop pengar :P
Idag har jag iallafall varit i plugget :/ ´Tråkigt men en bra grej e att vi fick äta godisbilar på matten ;P
haha vi skulle typ räkna massa procent med dem. De var ganska svårt...
När jag kom hem pressade jag Smallville :P Eller iallafall två avsnitt ;) Hehe
Sen sålde jag kakor :P
Men måste dra ! Ha de bäst pussar <333


De ser såååå najs ut ! !! <33

1 kommentarer

mm

16 Feb 2009 19:22

det är så att man kan bli avundsjuk, tänk att få åka till italien! behöver ni några vuxna att passa er? ställer i så fall gärna upp. Eller vill ni inte ha någon passning kanske.

Morfar och jag har besök Adrian idag på hans pizzeria, ville äta lunch där. Han gjorde var sin boutapizza åt oss, klarade inte av att äta upp den, men den var sååå god.

pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej