Fredag :D

3kommentarer

Heey !
Nu är de äntligen fredag igen ! !  Sååå skönt <333
Idag har jag varit i skolan som vanligt och sen tittade jag på Smallville :P Haha de var
asbra ! Någon annan som såg ? Agge kanske ? iså fall komentera å säg vad ni tyckte
om avsnittet ;) Haha är besatt ;P
Ikväll ska jag vara med älskade Mathilda Larsson som kommer ut hit :D Vi har inte setts
på typ asalänge ! ! Så de ska bli riktigt kul :D
Det får bli ett kort inlägg idag för jag vet inte vad jag ska skriva :P
Kyssar <333


En bild på mig å Syrran ;) Lov e you sis <333

3 kommentarer

aggepagg

06 Feb 2009 18:33

hej gullis

missade smallvill idag

ska du gå på skutan?

jag skiter nog i det idag,men om du kommer så kanske det kan bli kul<3

puss puss

mm

06 Feb 2009 21:12

hm, riktigt trevliga face på er båda två, vet däremot att ni normalt är mycket snyggare. Eftersom man inte får önska lycka till inför en tävling får du en liten kick i a-let av mig.

pussi pussi

Linni

09 Feb 2009 00:07

nere vid bryggan ser jag;)

Kommentera

Publiceras ej