2:a plats ! !

1kommentarer

Heej på er !
Nu har vi tävlat och de gick riktigt bra ! Vi kom 2:a i fristående, 5:a i hopp och
4:a i matta ! ! Vi är asnöjda ! Alla gjorde jättebra ifrån sig ! De dåliga var att vi inte
fick någon medalj utan en pokal som alla skulle dela på :P Men men... så är de
ibland ;) Jag ramlade på mitt flickis varv men konstigt nog så struntade jag i de .P
Jag blev knappt besviken för jag klarade min salto ;) Hehe så de var ju bra iallafall :P
Vi gick typ upp 4 imorse så nu är jag astrött ! !
Just nu tittar jag på HSM ;P Haha lite typiskt mig va ? :P
Imorn är de iallafall skola och vi har Ma-prov :S Men den här veckan är inte jobbig
för vi ska praoa tisdag, onsdag och torsdag och på fredagen så är de någon typ friends-
dag i skolan :P Jag ska praoa på ett dagis :D Det ska bli askul ! !
Men nu måste jag dra ! Ni var Grymma idag tjejer älskar er ! !<33


Ni finns föralltid i mitt hjärta ! <3333

1 kommentarer

Hannie

08 Feb 2009 22:35

Åhh grattis Frida :D:D:D ! Vad duktiga ni var !

puss på dig ! <3

Kommentera

Publiceras ej