Tupplur

0kommentarer

Gäsp.... vaknade just efter en liten tupplur :P Var så jäkla trött så jag skulle bara lägga mig å ``vila´´ lite på
sängen för att sen återgå till mitt pluggande som jag höll på med. Men de blir ju inte alltid som man tänkt sig :P Jag somnade helt enkelt :P Skönt var de iallafall ! Men kan inte säga att jag känner mig mer utvilad än innan men... :P Nu ska jag väl mest sitta här, hade tänkt å plugga engelska till på fredag men icke sa nicke för jag har tydligen glömt grejorna i skolan ! Aaaahh trött jag bli på mig själv ibland !
Imorn är vi iallafall lediga :D Vi ska plugga hemma för att våra lärare ska hinna med alla utvecklingssamtal :P Får se hur mycket plugg de blir :P Nej men jag ska seriöst vara duktig å plugga så jag har de gjort sen. Så jag har uvecklingssamtal klockan typ kvart i 2 tror jag.
Men skriver mer ikväll ! Ha de bäst pussochkram <333

Kommentera

Publiceras ej