Torsdag

1kommentarer

Hejsan !
Nu har jag plugagt lite. Har skrivit klart Svenska Novellen. Blev inte jättenöjd men det får duga. Sen har jag läst på No pappret om hjärtat och försökt plugga matte men de gick inte. Körde fast med en gång...  Igår pluggade jag So så den tror jag inte jag behöver plugga mer på idag. 
Utvecklings samtalet gick bra idag ocskå :) Jag skötte mig bra faktiskt :P
Ikväll blir det iallafall träning. Övning till juluppvisningen som är nästa tisdag på Roslagsskolan :) Första uppvisningen är klockan 17:30 och den andra är klockan 19:00 :) Men man måste typ ha någon biljett för å kunna komma så om ni vill komma får ni snacka med mig så får ni köpa en biljett för 20 kr :P
Men nu ska jag dra ! Puss å kram <3333


Haha Jentan på en träning :P Fråga mig inte hur hon lyckades hamna i basket korgen :P

1 kommentarer

Jennifer

16 Dec 2009 18:34

Hahahahahahahahahahahahahahahahhahahah, mohahahhaah ! <333

Kommentera

Publiceras ej