Söndag morgon utan snö på taken....

2kommentarer

Hej på er !
Hur e de med er ? Med mig e de bra, trött as usual ;) Men på jullovet ska jag soooovaaa ! Gick faktiskt å la mig tidigt igår men är trött som attan idag iallafall...
Gårdagen var iallafall väldigt mysig. Vi åkte til lfamiljen Folke runt 2 och när vi kom dit gjorde vi knäck och kola :) Jag å Mattias ägde på å göra kola ;) Haha
Sen åt vi lite middag å tittade på Ice Age 3 :D Gud vad jag älskar den filmen ! Så jäkla rolig ! Och snöa började de göra mitt under allt också :D Underbart ! Dock är den borta nu... Den försvinner lika fort som den kommer.
Hur som heöst så idag har jag städat mitt rum och nu håller jag, mamma och Syrran på å julstökar lite :) Mysigt !
Senare blir det träning, sista träningen för mig innan juluppvisningen. Det är x-tra träning imorn men den missar jag för jag ska på Winnerbäck !!! :D Rooooooligt !!!
Just det, Det är lucia och tredje advent idag också :) Det får vi inte glömma !!
Men nu måste jag dra ! Ni får ha en jätte trevlig dag ! Ha de bäst pussar F <333



2 kommentarer

Aggepagg

13 Dec 2009 16:22

"VINDEN TALAR"

"VAD SÄGER DEN?"

"JAG VET INTE,JAG E INTE BLÅST"

HAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA

mm

14 Dec 2009 09:39

tja, så har det varit Lucia, och jag satte mig kl.7 framför TVn och njöt. Men så kom jag på att mf också skulle ha litet stämning och jag gick och tände litet ljus,satte på glögg och gick in till honom med ett levande ljus och vit morgonrock (såg kanske ut som ett spöke, men skulle vara Lucia. Jag drog i täcket, och se han vaknade och kom ut. Det blev riktigt mysigt, eftersom konserten var så fin och stämningsfull. - Tyvärr ingen snö men idag blev det en fin överraskning, när vi vaknade. - Angående dina läxor så vet jag en som är riktigt bra på matte, nämligen mf. Kanske du kan komma hit nångång för att få hjälp! pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej