Snöööö !!! :D

1kommentarer

Jaaaaaa !!! Äntligen har snön kommit ! Nu e de julstämning vill jag lova ! :D Julstämning för hela slanten ! I love jul ! <333
Hur som helst så e det måndag idag ifall någon har missat de och jag och Micke ska på winnerbäck :D Jippiii !!! :D
Det ska bli askul !
Men innan väntar en dag i skolan. Har just avslutat en mattelektion 20 minuter tidigare. De gick helt okej faktiskt. Fast irreterande när man behöver hjälp hela tiden. Men jag räknade faktiskt ganska mycket heöt själv :D Duktigt va :P
Innan winnerbäck ska jag hem och plugga... Lagom kul. Har No läxa till på onsdag och So prov på torsdag. Bläää!
Men jag klarar mig alltid :P
Aja nu ska jag dra ! Ha de bäst puss å kram <333

1 kommentarer

mm

14 Dec 2009 14:54

Önskar dig och Micke en riktigt trevlig kväll!! pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej