Om matte inte fanns så skulle jag.....

6kommentarer

.........inte sitta och räkna på lovet !!!! Har jag räknat typ 5 matte tal och nej jag tänker inte räkna mer ! De e så förbannat tråkigt så jag tror jag dör ! Fy fy fy säger jag bara !
Aja var ju på konfa idag. De var ganska tråkigt. Vi ska göra någon julkrubba i kyrkan imorn. Låter lite skumt men ska väl funka.
Ikväll ska jag bara chilla. Blir väl en film med Syrran å Mathilda kanske och lite dator :) Myyyys ! Vad ska ni hitta på ikväll ?
Men ska dra ! Ha de bäst pussar <333

6 kommentarer

mm

19 Dec 2009 17:38

Är så himla stolt över dig att jag berättar för alla att du spelade så fint i kyrkan, och nu har du också fått så fina betyg. Grattis, grattis. Önskade bara att jag skulle kunna hjälpa till att göra matteuppgifterna litet roliga för dig, så att du kan koppla bort dem. - Ikväll ska mf och jag packa julklapparna, mysigt, mysigt. Hade egentligen velat åka till kyrkan på körkonsert, men vädret är för dåligt, räknar med att hamna i diket på denna kurviga väg, så vi (tyvärr) skipper det och gör nåt med julanslutning ändå. Sätter på en skiva istället. Pussi pussi

Wiman

19 Dec 2009 17:41

Träna inför jul krubban:(

Vart är kortet taget ifrån??

F

19 Dec 2009 18:27

När vi visa upp i hallstavik med stå pall :)

Miccan

19 Dec 2009 22:02

den där bilden är jättefin på dej :D

F

19 Dec 2009 22:10

Tack gumman :D <3333

E M M A =)

19 Dec 2009 23:35

Okej.. jag gillar att plugga?? xD Haha

Kommentera

Publiceras ej