Luciatåg, Engelska prov, Idol och en jätterolig kväll :D

0kommentarer

Hejsan alla som e vakna mitt i natten !
Ledsen att jag inte skrivit på hela dagen men har helt enkelt inte orkat :P Å så får de vara ibland tycker jag :) Man kan ju inte ha blogg lust hela tiden eller hur ?
Hur som helst så var jag i skolan idag som vanligt. Börja med att vi tittade på ett jättefint lucia tåg :D Sååå duktiga var dem ! Och man får sån julstämning :D Dock kom jag på när jag satt där å tittade att det här är sista gången som jag får se Länna skolas Luciatåg. Nästa år är det ju jag som ska vara med i det och sen är det gymnasiedags. Så känns lite sorgligt om jag ska vara ärlig. Men då var de ju tur att de var så fint :D
Iallafall så sen var de bara å sätta sig å köra ett sista-minuten- plugg inför engelska provet. Engelska provet gick helt okej sen tycker jag :) Hoppas att resultatet visar samma. Efter skolan åktej ag hem å pluggade matte. Gick sådär, fick hjälp men fortfarande as svårt. Asså jag fattar ju när jag sitter å räknar med någon annan som förklarar hur jag ska tänka. Men jag kommer ju inte fram till hur jag ska tänka själv och det är ju de som e de viktiga. För jag kan ju inte sitta å få hjälp på proven, även om jag gärna skulel vilja de :P
Aja nu på kvällen har jag iallafall varit hos Micke å kört gitarr å trummor :D Övat på avslutnings sången. Kollade även idol där och guuuud vad bra att Erik vann !!! Det var han verkligen värd ! Han har varit överlägset bra enda från början tycker jag ! Så Grattis till honom !
Nu e jag iallafall hemma och ska kolla ett avsnitt Andra avenyn på datorn för att sen krypa ner i sängen :P Ha de bäst puss å kram frida <3333

Kommentera

Publiceras ej