Lördag morgon med lite snö på taken :D

1kommentarer

God morgon på er mina små turturduvor :D
Hur mår ni ? Själv e de toppen, lite trött bara :P Föresten e det någon som har  tittat ut genom fönstret eller ?! Hemma hos oss kan man faktiskt se liiiite snö på taken :D Hoppas verkligen det blir kallare nu så vi kan få mycket snö till jul :D Det snöade faktiskt ganska mycket igår när vi var i skolan :D Fast de stannade inte på marken men ändå :P
Aja idag ska vi iallafall åka till Familjen Folke för att göra julgodis å lite sån :) Mysigt ! Vet inte riktigt när jag kommer hem, inte allför sent hoppas jag.
Men nu tror jag att jag ska försöka få på mig lite kläder. Ha de bäst pussåkram <333


Me love you <3333

1 kommentarer

Aggepagg

12 Dec 2009 14:12

gå in på facebook jag har laddat upp nya blider från när vi var små!!!!

Kommentera

Publiceras ej