Ljudet av ditt hjärta

0kommentarer

Yo yo !
Läget ? Själv e de bra. Sitter å läser :P Jag köpte ``Ljudet av ditt hjärta´´ idag när ja var i Norrtäljem ed Micke och tro mig, man blir helt fast !
Ikväll blir det iallafall middag hos M och M med kusinerna :) Trevligt ska de bli ! Sen imorn så drar jag till fjällen så då kommer jag inte skriva förns när jag kommer hem vilket blir typ den 6 januari. Då är det ett nytt år ! Helt sjukt. Tiden går så fort. Var ju inte längesen år 2009 började. Men har hänt mycket de här året :) Eller egentligen inte mer än vanligt :P Men de har varit ett bra år :) Bara å hoppas att de här året blir minst lika bra eller bättre :) Men de kommer det bli tror jag ! Massa gymnastik, gitarr å sen får jag ju börja köra moppe :D Fett najs ! Också fyller jag byxmyndig :P Najs de me :P
Aja nu ska jag dra ! Ha de bäst pussar <3333

Kommentera

Publiceras ej