Helvete vad kul de var !

1kommentarer

Hejsan !
Tisdag morgon och jag sitter här rå trött. Kom hem typ vi 1 inatt. Men helvete vad kul de var!(ursäkta svordomen)
De var så grymt roligt ! Och han var asbra ! Spelade typ alla låtar man ville att han skulle spela :P Så de där vill jag verkligen göra om ! Hör du de Micke ?! De där får vi göra om ;)
Idag blir det iallafall vanlig skoldag men sen blir det juluppvisning i roslags ! Är faktiskt ganska nervös. Känns som att jag kommer tveka på nånting. Är inte helt säker på volterna vi ska köra och dansen kan jag inte nå bra heller. Men men... Vi får se hur de går. Är väl egentligen bara å njuta av den sista träningen innan jul nu för sen får jag inte träna på flera veckor ! Sorgligt men ganska skönt med lite uppehåll också.
Hur som helst nu ska jag inte babbla mer. Skriver mer senare ! Ha de bästt pussar <333

Bilder från konserten kommer sen !

1 kommentarer

Hannie

15 Dec 2009 15:54

Vi måste ses ngt i jul!? :)

<3

Kommentera

Publiceras ej