Gott nytt år på er mina små pottsorkar ! Nu drar jag till fjällen !

0kommentarer

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från M och M och det var väldigt trevligt och roligt ! Jättegod middag fick vi också ! Så de lyckades du bra med mormor ! Vi dansade även runt granen som alltid, man kan ju inte bryta en tradition eller hur ? :P Det är bra å vara lite barnslig ibland :P
Nu e de inte långt kvar tills vi ska åka till fjällen. Har börjat få lite resfeber om jag ska vara ärlig :P Det ska bli jättemysigt men ska klara mig i typ 2 veckor utan internet vilket känns lite jobbigt :P Men de ska nog gå :) Sen när jag komemr hem börjar skolan igen men det vill jag inte ens tänka på så.... ja de skriver jag itne om nu :P
Aja nu ska jag sova. Ska upp halv 6 imorn... Ha det jättebra nu så skriver jag mer om några veckor ! Puss och kram <3333 Och just de ! Gott nytt år !!!

Kommentera

Publiceras ej