En mycket bra jul med massa fina presenter :D

2kommentarer

Gitaaaaarr !!! Jag fick en gitarr !!! Fatta vad underbart :D Aldrig att jag hade kunant tro de ! Jag brydde mig inte ens om att önska de eftersom jag inte trodde ja gskulle få någon :P Men de fick jag :D En akustisk stålsträngad :D
Fick den av Mamma, pappa, farmor och farfar :D Fick ju massa andra fina presenter ocskå såklart ! 4 par björnborg trosor, en skidhjälm, en Bad Hairday mössa, örhängen, pengar, film, gitarr strängar, en bok med massa låtar och ackord och massa mer fint :D Är så jäkla nöjd ! Fast e ju lite tråkigt att julafton e slut nu.  Men idag så kommer typ hela släkten hit å vi ska käka hos F och F :D Så helt slut e den inte ! Nu på förmiddan kommer Micke hit också :D Trevligt trevligt ! Kan inte ni kommentera å skriva vad ni fick för kul i julklapp ? :D
Men nu ska jag dra ! Ha de bäst pussar <3333









2 kommentarer

E M M A =)

25 Dec 2009 11:43

Gitarren va grymt snygg :D

Hjälmen också :P

Miccan

25 Dec 2009 14:16

Jag fick objektiv till min kamera, 3000 kr, röda portapro hörlurar, smycken, kläder, och massa mer! otroligt nöjd ;) <33

Kommentera

Publiceras ej