Onsdag kväll

1kommentarer

Hejsan svejsan !
Vad gööörs ? Själv sitter jag å chattar :P Avslutningen med barngrupperna gick bra, men killarna var väldigt få :P Hehe först skulle dem vara 7 men två killar e utomlands och en blev sjuk så dem var bara 5. Och de gick bra men när vi körde igån uppvisningen på riktigt så var de två killar som inte vågade vara med :P Så dem blev bara 3 stycken :P Men dem var jätteduktiga och sååååå söta !
Sen var dte iallafall tjejernas tur och dem var också jätteduktiga ! Så roligt och se ! Så nu är dte slut för den här terminen med barngrupper, men jag ska fortsätta nästa termin :D Ruuuuligt !
Iallafall så efter käka jag lite snabbt hos min farmor. Min faster e där så hälsade lite på henne :) Trevligt ! Sen klockan 8 kom Micke å hämtade mig å vi åkte hem till Elin (hon som ska sjunga på jul avslutningen) och vi övade lite. De gick bra :)
Så nu sitter jag här. Men ska dra nu ! Ha de bäst pussar <3333

Här kommer bilder från stå pall :)











 

 

1 kommentarer

Johannes

03 Dec 2009 16:45

Hur är det med matten? :P



"först skulle dem vara 7 men två killar e utomlands och en blev sjuk så dem var bara 5."

Kommentera

Publiceras ej