Bjäller klang, bjäller klang, hördes..... Äh skit samma ! LOOOOOV !! :D

1kommentarer

Nu har jag jullooooov !!! Shit vad skönt de är ! Jag älskar lov ! Lov e de underbaraste som finns ! LOOOOOOOOOOOOOOV !!! Okej nu ska jag sluta jubla å berätta lite om min dag istället :P Gick upp klockan halv 8 så mycket till sovmorgon blev de inte men de funka ändå :P Var extremt nervös så käkade ingen frukost. Sen kom Micke och hämtade mig runt 9  och vi åkte till kyrkan. Jag var sjukt nervös innan och när alla väl började komma å vi började spela skakade jag som attan :P Och det gick jättebra ända till slutet som jag sumpade helt. Vet inte vad som hände men jag bara tappade bort mig. Var ingen annan som hörde men jag hörde och jag blev extremt besviken på mig själv. Men men de var bara för mellanstadiet så hade högstadiet kvar och då gick de sjuuukt bra ! Vi spelade felfritt ! Så jäkla nöjd ! :D Känslan efter går inte å beskriva. Den e sååå underbar !
Iallafall så sen åkte jag till plugget och hämtade mina betyg och jag är väldigt nöjd med dem ! 6 VG och resten G :D Asnöjd !
Sen åkte jag iallafall med Micke till hans jobb för han skullle hämta något och sne åkte vi hem till mig å kollade på film. Click heter den och är asbra. Rekomenderar verkligen :)
Ikväll ska jag vara med Mathilda :D Var aslänge sen vi sågs så det ska bli riktigt kul ! Vi ska kolla på film :P
Men men ska dra nu ! Ha de bäst pussar <333


1 kommentarer

Vivi

19 Dec 2009 10:06

Grattis till jätte bra betyg! Fortsätt så.

Pussokram

Vivi

Kommentera

Publiceras ej