En sån där dum dag...

1kommentarer

Tjo
Läget ? Själv e de väl sådär. Väldigt trött. Har varit en sån där dum dag idag. Allt kändes bara jobbigt och jag har varit nere hela dagen. Massa tankar som snurrar runt i huvudet. Usch vad jobbigt de e. Sen på matten så upptäckte jag att jag tydligen låg efter som satan så nu måste jag plugga på lovet ! Asså fan att man itne ens kan vara ledig när man har lov ! Blir så jävla förbannad ! JAG HATAR SKOLAN ! Så nu har jag aggresivat av mig lite också. Dags för lite positiva tankar.
Sista dagen i skolan idag :) Jag slipper gå dit innan avslutningen imorn för jag ska dit tidigare eftersom vi ska spela. Nervöst säger jag bara ! Men det måste helt enkelt gå bra :P Vi ska öva en sista gång ikväll.
Inte jättemycket positivt i de här inlägget men får bli så ibland.
Ha de bäst pussar <333


Saknar den här lilla trollungen ! Längesen sist nu... <3333

1 kommentarer

mm

17 Dec 2009 16:38

Sådana aasdåliga dagar hatar jag också, och faktiskt är det ingen som kan hjälpa. Allting är bara dumt och trist och det hjälper inte att andra skäfta emot. Skulle dock gärna piffa upp dig litet, kanske räcker det med att jag tyckte du var aaaaasbra på gympan. Fattar inte hur du kan snurra runt i luften som en gummiboll. Och ser så obekymrat ut som om det är det enklaste i världen.

Har pratat med Sofia idag om vi inte kunde gå och avslutningsfika efter kyrkan imorgon. Trodde först att Adrian skulle komma, men hans avslutning börjar först kl 13, så då var det ju ingen idé för honom att efteråt komma hit. Men vi kan ju "fira" litet att eländet är slut för ett tag!! pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej