Nu ses vi inte på 4 veckor mina älskade pottsorkar !

1kommentarer

Hej på er !
Hemma från uppvisningen nu som gick sådär. E inte speciellt nöjd med min insatts. Tvekade å ramlade å massa annat. Men men inte så farligt när de bara e en uppvisning iallafall.  Så nu e det 4 veckor kvar tills ja gfår träna igen. Lite tråkigt men ganska skönt me. Ska bli skönt å få lov från allt å inte tänka på nånting. Men kommer sakna tjejorna som fan !
Hur som helst så idag har jag varit i plugget å de gick okej. Var segt, var och är extremt trött. Men jag tog mig igenom dagen :P Fick reda på att jag har VG i engelska :D Efter första terminen med betyg ! Så jag e fett stolt !
Aja jag orkar inte skriva mer nu. Ha de bäst puss å kram <333

1 kommentarer

Hanna

16 Dec 2009 12:45

Vi ska fira jul på landet så familjen kommer ut nu på fredag och sen e iaf mathilda kvar där länge :) Jag kmr ut på söndag kväll så då kanske vi kan ses! Ni e väl hemma till jul? :)

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej