Torsdag kväll

1kommentarer

Yoo !
Görs ? Själv chattar jag :P Kom just hem från träningen som gick helt okej :) Lite stressigt med dansen inför juluppvisningen. Men men de ordnar sig säkert :P
Iallafall så imorn blir det skola som vanligt :) Lucia tåget imorn också som vi ska titta på :D De e sååååå mysigt ! Då känner man verkligen julstämning. Myyysigt ! Sen på kvällen e de ju idol final ! De får man inte missa heller !
Just fasen jag har ju engelska prov imorn. Hehe jag har itne pluggat någonting :P Hoppas de funkar ändå...
Aja nu ska jag dra ! Bye bye pussåkram <3333


Haha ngt jag gjorde för längesen när jag hade otroligt tråkigt :P Kreativt va ? :P

1 kommentarer

mm

11 Dec 2009 20:05

hello, my darling, learnd just from your last blogg that you should have a test in english. Hope that it was ok for you, aber wie geht es in deutsch? Bin sehr interessiert welche Rolle der Computer für deine Deutschlehrerin gespielt hat? Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej