Dan före dan före dopparedan

2kommentarer

Tjena !
Ledsen att jag inte skrivit på hela dagen men jag har haft fullt upp...
Började med att jag, Mathilda och Hannie åkte till Norrtälje för å handla sista julklapparna :) Eller rättare sagt jag handlade sista julklapparna :P Dem förljde bara med som smakråd och trevligt sällskap :) Hade väldigt trevligt och kul iallafall :) Efter de åkte jag hem och städade lite och slog in juklappar. Efter de kom Micke hit och vi kollade på 24 :) Den serien är sjukt bra ! Är redan fast :P Sen spela vi lite tv spel också och jag ägde Micke i Bond ;) Eller hur Micke ? ;P
Så de var min dag :P Vad har ni gjort idag ?
Nu är det iallafall inte alls långt kvar till julafton ! Längtar ! Det är så otroligt mysigt !
Men nu tror jag faktiskt att jag ska sova. Måste komma i säng tidigt ikväll. Ha de bäst pussar <333


(Micke har tagit bilden)

 

 

2 kommentarer

Wiman

23 Dec 2009 15:58

Det var något fel på min kontroll :p

F

23 Dec 2009 17:02

Haha jo just de ;) Du kan få tro det om du vill :P Bara för att jag äger dig !

Kommentera

Publiceras ej