700 inlägg !

2kommentarer

Hejsan !
Hur e läget ? Själv e de bra, kom just hem från å ha tränat till skol avslutningen med Elin, Hugo och Micke :) Tycker det gick bra för å vara första gången vi spelar tillsammans :) Kan nog blir riktigt bra tror jag !
Innan spelade jag å Micke gitarr å de gick jättebra de med :) Roligt var de !
Nu är jag väldigt trött för jag kunde inte sova inatt så låg vaken till halv 2. Inte bra för mig. Så inatt ska jag sova som en stock !
Föresten e d här mitt 700 inlägg :D Ganska bra tycker jag !
Men nu ska jag dra ! Ha de bäst pussar <3333

2 kommentarer

Wiman

08 Dec 2009 00:33

Alltså du måste seriöst kolla igenom dina tester in du publecerar dom.. Rubriken!! 700 inlägg!!

Du avslutar typ din text med just det detta är mitt 600 inlägg.. hur ska du ha det? ^^

F

08 Dec 2009 10:20

Haha ojsan :P

Kommentera

Publiceras ej