1 december

1kommentarer

Hejsan !
Då var det ny månad igen ! Ruskigt vad tiden går fort ! But i love it ! :D Den här månaden händer dte en hel del grejer.

♥ Jag å Micke ska på Lars Winnerbäck :D
♥ Juluppvisning med gympan :D
♥ Vi får Jullov :D
♥ Lucia :D
♥ Julafton :D
♥ Vi drar till fjällen :D
♥ Nyårsafton :D

Jag tror de var allt :P En hel del som sagt. Men de gillar vi ! :D
Iallafall så idag har ju vi haft uppvisning med stå pall :D Det gick riktigt bra tycker jag. Jag var jättenervös innan men när jag väl hade börjat spela så försvan den mesta nervositieten :) Vi spelade i Hallstavik så det var en lång resa för att sen vara där och öva å fixa allting i några timmar för att sen visa upp i typ en halvtimme :P Sen åkte vi hem igen. Och då kom vi till Norrtälje runt halv 3 tror jag. Och efter dte var de ju träning :D Den gick jättebra, vi körde förövning till dubblar (några gick runt) på trampet :D Jag gick inte runt idag men har bestämt mig för å göra de på lördag ! Måste få bort räddslan för dem där dubblarna nu ! Så e de bara och jag bestämmer :P Hehe
Men nu tror jag att jag ska gå å tvätta håret en gång till :P Vi hade massa wax i de idag och jag har tvättat håret 3 gånger men de har fortfarande inte gått bort... Suck ! Men men sånt e livet ;) Ha de bäst pussar <3333

Just de kommer inte kunan lägga ut bilder från tävlingen för de funkar inte. Men kolla på min bdb :) heter powerfriday.

 

 

 

 

 

 

1 kommentarer

Josefin

02 Dec 2009 15:36

Du rästar väl på mig som Lucia va? ;D

Kommentera

Publiceras ej