Söndag

1kommentarer

Hej bloggen !
Söndag idag då rå. Så imorn e de skola igen... Inte de roligaste kanske.
Idag så ska jag  vara med Mathilda, kanske spela gitarr och ikväll blir det träning :D Vad ska ni hitta på idag ?
Iallafall så läste jag just en kommentar från Mormor. Hon tycker tydligen jag ska bli polis när jag bli stor :P Haha ja kanske varför inte ? :P Fast jag tror att de är ett litet för läskigt yrke för mig jag menar jag är ju rädd för spindlar ;) Hehe så nja... :P
Men nu ska jag dra ! Bye bye <333

1 kommentarer

mm

23 Aug 2009 21:25

Har aldrig hört talas om poliser på spindeljakt. Är säker på att yrket är garanterat spindelfritt. Men du har rätta psyket ändå: tävlar mot dig själv! Jag menar i motgångar övervinner du dina besvikelser på mångt och mycket riktigt bra, både fysiskt och psykist.

Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej