Lördag kväll

0kommentarer

Tjaba !
Vad görs ? Själv gör jag typ inget...
Ikväll kom Richard å lämnade filmen som vi gjorde för tränare som är nya. Den där vi var borta från typ klockan 1 till 8. Riktigt roligt å se :P Hehe bortklippna scener var roligast :P Men de var riktigt bra gjort. Så de var kul :)
Annars har jag typ inte gjort något idag... Tagit de lugnt. Imorn så ska vi iallafall ut med båten :D Första gången den här sommaren ! Jippi ! Vi brukar vara ute väldigt mycket men de har inte riktigt blivit av nu i sommar... Men imorn åker vi iallafall ut å sover över en natt. Moa ska med också :)
Men nu ska jag dra ! Pussar <333


Vill bara att ni ska veta att vad som än händer så kommer ni alltid att finnas i mitt hjärt !
Familjen Rothman, ni tar upp en stor del av mitt hjärta !! <33333

Kommentera

Publiceras ej