Im alive

2kommentarer

Tja !
Sorry för dåligt bloggande men jag är jättesjuk fortfarande... Lite bättre idag kan iallafall käka lite. Igår var de ända jag åt en glass påhela dagen :P + Att jag blev magsjuk på kuppen. Magsjuk å ont i halsen... Inte så kul säger jag bara !
Idag var jag iallafall till vårdcentralen och tog halsprov. Den visade ingenting så då skulle demkolla om jag hade körtelfeber också så dem tog ett blodprov. Vi fick aldrig reda på svaret men fick iallafall till slut pencilin. Hoppas verkligen inte att e är körtelfeber för då får jag inte träna på flera veckor ! Kommer jag aldrig klara !
Men nu måste jag dra. Bye bye kiss

2 kommentarer

Hannie♥

31 Aug 2009 22:43

Hoppas du mår bättre snart ! Hoppas verkligen inte att dt e körtelfeber!! <33

Wiman

01 Sep 2009 00:34

SVIN INFLUENSSAN!! ;)

Kommentera

Publiceras ej