Gamla barndomsminnen

0kommentarer

Hejj !
Har just haft en helt underbar kväll med Hannie, Mathilda,Syrran och Linni :D Först tittade vi på twilight. Lika bra den här gången :P Sen satt vi bara och pratade. Om allt mellan himmel och jord. Alla barndomsminnen ! Alla lekar vi lekte. Som tex Jagarleken :P Kommer ni ihåg ? Så otroligt mycket har jag upplevt med er och det är minnen som är guld värda ! Utan er vet jag inte vad jag skulle va. Antagligen ingenting. Hehe jag tror inte ens jag skulle gå på gympa om det inte vore för Hanna och Linni. Det var ju trots allt dem som stod och traglade flickisar med mig på studsmattan dag ut och dag in :P Och jag lärde mig :P Så jag vill bara att ni ska veta att alla ni betyder så mycket för mig ! Kan inte beskriva det med ord.
Men nu ska jag sova ! Godnatt pussar <333

Kommentera

Publiceras ej