Första skoldagen

2kommentarer

Heejj !
Nu är första skoldagen slut. Den var väll helt okej... Vi åkte å badade i bärsjön så de var lite kul :) Massa plask :P
Sen fick vi scheman också. Vårat var ganska dåligt. Vi har bara No två dar i vecka så de e ju skönt men vi fick typ inga långa raster. Så nu är de ett helt skolår man ska klara av innan de e sommar igen... Gud jag har verkligen ingen lust ! Och om jag bara har gått en dag (och då hade vi inte ens några lektioner) och redan tycker de e tråkigt fatta då vad tråkigt de kommer vara om några månader ! Nej usch alldeles för mycket å tänka på :P
Så nu ska jag väll iallafall pressa datan lite å sen ska jag vara suktig å klippa gräset.
Men nu ska jag dra ! Bye !
Bjuder på lite bilder från bärsjön :D

Ros, mathilda och Stahl :)


Hehe Max :P


Några i klassen :)


Klass 8B !! <3333

2 kommentarer

mm

19 Aug 2009 15:29

Så, gumman, nu är början gjord och snart är allt som det ska vara och du kommer tycka att allt är toppen. Snart ska vi äter kräftor tillsammans och om typ 2 månader är det lov igen. Inte så illa, va? Alltid något man kan se framemot.

Mf och jag ska segla ut imorgon till fredag kväll, ska utnyttja solstrålarna!! Vad härligt att ni fick börja med bad vid bärsjön. Var där häromdagen och plockade litet kantareller och lingon.

Pussi pussi

amanda

20 Aug 2009 07:29

roliga bilder!! :D

Kommentera

Publiceras ej