Onsdag kväll

1kommentarer

Hejsan svejsan !
Nu är den här skoldagen slut och det är bara en kvar innan valborg ! :D
Det ska bli jättekul, jag älskar verkligen valborg ! Det är så mysigt :)
Rothman kommer hem till oss och vi ska fira hos farmor :) Jag tror mormor och
morfar också kommer + att Mathilda kommer ut ! :D Jippiii <33
Men först är det som sagt en dag i skolan... Hoppas den går fort :P
Nu har jag iallafall just tittat på Smallville :) Det var asbra ! :P Hehe
Ikväll blir det väl Grey´s Anatomy också tror jag att jag ska ner till farmor och farfar å hälsa
på :D Men först blir det middag ;)
Ha de bäst pussar <33


Min favorit tjej <333

1 kommentarer

Hannie

29 Apr 2009 23:37

THANKS darling! :D Ni e grymma ni med. :)

Hmm, vet inte om jag hinner, ska döma en tävling på lördag och imorn ska jag ju som sagt vara barnvakt. kanske kmr ut ngt på fredag men vi får se hur dt blir.

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej