Måndag

1kommentarer

Hejsan darlings !
Sjuukt ledsen att jag inte har bloggat på typ 2 dagar men jag har inte haft tid och inte orkat :P
Iallafall så vi börjar väl med vad som hände i lördags. Jag var i Sthlm med min Moster :) Vi
bowlade och shoppade :D Hon typ ägde mig i bowling vilket inte kändes så bra ;) Haha men kul var de :P
När vi shoppade hittade jag en blus och ett par skor :) Jag lägger ut bilder senare :P När jag kom hem
så var jag med Mathilda :D Vi tittade lite på tv och så... de var mys mys :)
Sen på söndagen så var jag också med Mathilda hela dagen och vi spelade typ tv spel å lite sån :D
Sen var de träning men nu är de så att jag har blivit jättehes och har ont i halsen och hostar så jag var
inte med så mkt :P Och de har ju inte blvit bättre idag kan man säga... Iallafall så har ju Mathilda påsk
lov nu så hon sov hos oss från söndag till idag och ska vara med Syrran i skolan :D Najsigt värre ;P
Nu har jag just haft NO och ska snart ha SO. Men jag gå nog hem tidigare idag för jag mår inte så bra :/
Ha de bäst pussar F <3333

P.S Älskar de fiiina vädret som har kommit ! ! :D

1 kommentarer

Hanni

06 Apr 2009 14:34

Yees i do :P Fast typ vid halv 12 haha men imorn kan vi träffas å då blir dt blir det dags för vår promiss igen :D ! jag har längtat ! haha

Hoppas du mår bättre tills imorn förresten , se till att äta mkt frukt nu !

Puss!

Kommentera

Publiceras ej