Måndag kväll

1kommentarer

Tjo !
Nu är den här måndagen slut. Eller inte riktigt :P
Som jag sa så åkte jag hem tidigare från plugget för att vila lite. Egentligen så måste jag plugga men jag
orkar inte ! ! Vi har engelska prov imorgon men nu känner jag att de får gå som de går för jag har pluggat :P
En sjukt bra sak e att jag fick alla rätt på mitt Ma-prov ! ! De var till och med de svåra ;) :D Jag är
jättestolt ! ! När jag kom hem satt jag lite framför datan och titta på tv. Sen kom Mathilda och Syrran hem
också å då spelade jag lite tv spel och åt muffins som dem bakade igår :)
Ikväll tror jag att vi ska hyra en film och ha lite mys :)
Ha de bäst pussar <3333


Min blus jag köpte i Sthlm :D


Skorna :)

1 kommentarer

Josefin

10 Apr 2009 15:42

Åhh älskar Keds skor:) dom är as sköna bra köp min vän ;)

Kommentera

Publiceras ej