Fredag

1kommentarer

Hejsan !
Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag men har haft ganska mkt å göra.
Vi kan ju börja med i onsdags :P Då hade jag avslutning med killgruppen och dem var
jätteduktiga ! Sååå söta ! Så nu är det inga mer träningar med dem den här terminen...
Igår så var jag i skolan och det var inte specielt kul men på kvällen var de träning :) Det gick sådär,
tvekade ganska mycket. Det är jätte störande eftersom vi har tävling snart och om det inte går bra så
kommer jag bli bortplockad på varven... Men jag körde handvolt frivolt ! :D Kul kul !
Idag så har jag också varit i skolan och när jag kom hem så städade jag båten lite och sen dushade(stavning*)
jag. Och nu sitter jag här :P Det är sjukt varmt ute så jag har till och med bikini överdel på mig ! Sååå skönt !
I love it <3
Senare kommer Mathilda ut till landet så vi ska väl hitta på något kuligt :D
Men nu ska jag dra !
Här e lite bilder från avslutningen i onsdags puss <33











1 kommentarer

Josefin

24 Apr 2009 17:08

naaa det är dom där bruna små älsklingarna från i julas :D så söta asså :)<33

Kommentera

Publiceras ej