Fredag kväll med diselråttor och sjömansmöss ;)

3kommentarer

Hejsan pluttisar !
Nu sitter jag och har just tittat lite på diselråttor och sjömansmöss :P Haha ni vet den där julkalendern
som gick för aslänge sen :) Den är riktigt rolig :p Fast nu får jag slå över till 4:an istället föt nu börjar
ju talang :) Missa inte !
Iallafall så e Mathilda och sofias kompisar här nu också :P
Föresten så här kommer lite bilder från rasten idag :) Puss o kram <333


Min pälskling !


Jag


Jag och min älskade Jasse <33

3 kommentarer

aggepagg

04 Apr 2009 10:57

Gud vad fina ni är!!!

J

04 Apr 2009 18:28

Hej hej!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men du ville att jag skulle komentera så nu gör jag det.

Hehe!!

Puss och kram!! ses på måndag:)

elin

05 Apr 2009 18:06

kul kväll var de iallafall!<3=)

Kommentera

Publiceras ej