Bye bye

1kommentarer

Hej hej :D
Nu har Hanni och Mathilda just gått hem :P Vi har tittat på tv och lite sånt :)
Träningen idag gick jättebra ! Jag körde sträckt salto med halvskruv ! ! Sjukt kul :D
Innan träningen så var ju jag i Norrtan och hittade en jacka och en bikiniöverdel :) Bikinin
var gul och vidrandig :P Får se om jag orkar lägga ut bild på den sen ;)
Hur som helst så kommer jag inte kunna blogga på en vecka nu för jag ska ju till fjällen :D
Så Bye bye nu flyger jag till blåkulla (fjällen) Ha en jättehärlig påsk så hörs vi snart ! Puss puss<333

1 kommentarer

Josefin

10 Apr 2009 15:41

Du var skit duktig på träningen igår :) ha det så bra i fjällen och bryt inga ben nu (vilket jag också hoppas på att jag inte göt nu när vi åker i morgon!) Puss och ha en goo påsk:)<33

Kommentera

Publiceras ej