Biokväll med Agge <3

2kommentarer

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från bion och vi hade jättemysigt och jättekul !
Filmen var sjuuukt bra så jag rekomenderar verkligen alla å se den ! Vi åt
lite på donken innan och då var det typ någon gubbe som satt och sov i ett hörn
så polisen kom och han blev typ jättearg :P Haha det var lite kul ;)
När vi hade käkat gick vi in i en godisbutik och köpte godis :P Det fanns jättemycket
å välja på så vi hade lite beslutsångest ;P
Det var jättenågra i biosalongen så jag satt typ och pratade ganska mycket och dreglade över
Zac Efron ;) Haha
Men nu ska jag gå ! Ha de bäst puss å kram F <333

2 kommentarer

fin

21 Apr 2009 07:28

he´j! jag gillar din blogg och läser den då och då. jag vet att det kanske inte är jag som bestämmer men jag har några tips för en personligare och intressantare blogg! det är att lägga ut fler bilder på dig eller din omgivning, enligt mig så blir jag mer sugen på att läsa om en passande bild som du tagit är med i inlägget. om du inte vill lägga ut så många bilder på dig själv kan du väl lägga ut lite om gympan? eller om du har något husdjur osv. jag hoppas du tar det är på rätt sätt för jag vill verkligen inte kranka ned på dig! tack för en bra blogg:)

olivia/ smile:)

21 Apr 2009 17:14

ååååååå lycko dig jag vill också se den!! kan du inte berätta mera på träningen????????? puzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Kommentera

Publiceras ej