Bättre :)

1kommentarer

Hejsanv :)
Sitter här och hostar och tittar på tv :P Men de är faktiskt bättre :) Fast jag tror jag stannar
hemma imorn också så att jag blir helt frisk :) Fast då kommer jag hamna efter såååå mkt i skolan !
Jätte irreterande ! Men men... Nu på eftermiddagen så var jag ute på en liten prommis med Hanni och
Mathilda :D Jättemysigt och fint väder :)
Iallafall så tidigare idag så ringde jag farmor för att fråga om hon kunde köpa halstabbletter och glass.
Hon kom tillbaka senare och hade hon köpt: 4 red bull, 2 mazariner, 5 frallor, 2 paket fruksoppa, 5 paket halstabletter och en FRIDA tidning :P Haha fatta vad sjukt ! Snacka om att jag har den bästa farmorn som finns ! :D
Men nu ska jag dra ! Puss hej !

1 kommentarer

Hpl

07 Apr 2009 18:06

Åhh då kan vi ta en morgonpromenad imorn med :D:D:D ! Hörs senare ! <33

Kommentera

Publiceras ej