Välkommen till världen !

2kommentarer

Heej !
Idag har det hänt något väldigt speciellt ! Jag har nämligen fått ett kusinbarn !
Det blev en flicka och hon ska heta Moa ! :D Fett coolt eller hur ! ? Hon är alltså född
den 18 november runt 1 på natten :P Så välkommen till världen lilla Moa !
Idag har jag varit i skolan och de var blä :P Men sen var de iaf träning och de var ju kul !
Träningen gick inte så bra på tumbling men väldigt bra på hopp :)
Men måste dra nu ! Ha det bra a lots of love F !


Mitt älskade kusinbarn ! Ganska suddig bild men visst är hon söt ! ?

2 kommentarer

HannaMaria

19 Nov 2008 09:25

Gud så söööt å vad roligt för er :D !

E allt bra med dig ?

Aggepagg

07 Dec 2008 18:46

heeeeeej

ni var super roliga idag:P

killarna var jätte duktiga

det var kul att jag kunde komma men det var en mamma bakom mig som klagade på allt ("det är för mycket"fixa micken"för länge")

men jag tyckte att ni var jätte duktiga

och ni bytte om fort också :)

ha ha

ses imorgon då

PUSS PUSS

Kommentera

Publiceras ej