Tävlingen

1kommentarer

Hejsan !


Sitteri mitt rum och tänker på tävlingen igår. Det gick skitbra ! Dem små tog

guld i matta ! Gissa om man e lite stolt eller :P
Dem stora tog tyvärr ingen medalj men jag är nöjd ändå :) Jag var skiiiitnervös innan !
Jag tror aldrig jag har varit så nervös, + att förträningen gick asdåligt (för mig)
Dem små skulle dansa fristående också och det var hur kul som helst att titta på :P
Man skulle typ klä ut sig så att det blev som en liten show. Våra tjejer hade badmössor
på huvudet och var målade som dockor i ansiktet :P Dem var jättesöta !
Dem tog tyvärr ingen medalj i fristående men vi var så glade över guldet så vi brydde oss typ inte :P

Men nu måste jag dra till skolan :( BLÄÄÄ !
Vi hörs senare Pussar F

1 kommentarer

HannaMaria

03 Nov 2008 09:54

Hälsa Grattis till Sofia om du nu inte gjorde dt från mig igår ;P

Åh ha en bra dag i skolan! :)

Puss på dig sötaste du! <3

Kommentera

Publiceras ej