Söndag

1kommentarer

Hej alla där ute !
Nu är det söndag och tävlingen e över :( Tråkigt...
Som ni säkert märker så är jag inte på någon final idag. Vi gick tyvärr
inte vidare men alla kämpade jättebra och det var hård konkurans. Men till vår
tar vi dem ! :P
Jag var sjuuukt nervös de kändes som att jag skulle spy :P Men som tur var så hade
jag bästis agnes med mig så de kändes iaf lite bättre :P
Idag så ska jag inte göra så mkt... njuta av att vi har fått tillbaka vår internet ;)
Efter tävlingen igår så åkte vi och hälsade på Moa ! (kusinbarnet)
Hon var sååå söt ! Jag skulle kunna titta på henne hur länge som helst :P
Jag fick hålla henne också ;) Hehe...
Men nu ska jag dra ! Ha det bra pussar F


Här pågår frisyr-fixning inför tävlingen :P


Älskade Jossan och älskade Mickan :P <33


Lilla Moa ! Visst är hon söööt ! ? <333

1 kommentarer

aggepagg

14 Dec 2008 20:35

hej

min favvo är också knäck <3

ja det var synd att vi inte kunde göra något igår men vi har flera år på oss innan vi dör. :P

ha ha vi ses imårgon då (om du inte är sjuk)

puss puss

Kommentera

Publiceras ej