Sjukt roligt !

0kommentarer

Hejsan !
Sorry att jag inte skrev igår men det var strömavbrott hela kvällen !
Jag fick typ panik när jag inte kunde titta på tv :P Fast det var lite mysigt också :)
Vi hade iaf jättekul ! Först kom Ronja till oss. Då gick vi ut och åkte pulka :P
Det var faktiskt riktigt roligt ;P Sen när vi hade åkt i kanske en halv timme så gick vi in.
Efter ett tag kom sebban och då var det bara att börja baka !  Vi hade jättemysigt !
Men sen blev det som sagt strömavbrott så det tog ett tag med maten men efter en
ganska lång väntan och många kurrande magar så satte vi oss och åt :P
Efter middagen gick vi ut och åkte pulka igen när det var kolsvart och det
var hur kul som helst !
Men nu ska jag gå ! Ha det så bra pussar F !


Ronja och Syrran på pulkan ! :)



Pepparkaksbakning !


Pepparkakorna innan dem har varit i ugnen :P


Pepparkakorna efter dem har vari it ugnaen ! Visst ser dem goda ut ? :P


Hela gånget ! Utom jag då förstås :P Gud vad kuul vi hade ! <33

Kommentera

Publiceras ej