Härlig Lördag morgon

1kommentarer

Hejsan på er !
Idag är det en riktigt härlig dag ! Det har snöat som bara den hela natten
så det är massa snö ute ! Våran hund blev helt överlycklig :P
Idag så kommer som sagt våra kompisar hit och vi ska baka pepparkakor :)
Äntligen börjar det bli lite julstämning ;P Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska
göra. Mamma och Syrran är ute med hunden men jag hade ingen lust att följa
med :P Promenader är ju typ de tråkigaste som finns ;) Utom när man gå
med Hanni ! (hannamariia.blogg.se)
Men nu ska jag dra ! Vi hörs senare Pussar F !


Mkt snö va ? !

1 kommentarer

Hannii

22 Nov 2008 12:33

Jag håller med dig, promenader är bäst med dig ! (:



Guud så mkt snö ni har, kul, fast vi också snöö nu ..kanske inte lika tjockt lager bara ! ;P



Vilka ska ni baka pepparkakor med ? Låter mysigt!

Snart måste vi ses, dt var längesen nu och jag saknar dig.

Kanske kan ta en liten pratsstund på telefon idag ? :D



Love ! <333

Kommentera

Publiceras ej