God morgon

1kommentarer

God morgon på er ! Har ni sovit gott ?
Ledsen att jag inte skrev i går efter att jag hade varit i täby men jag orkade inte :P
Vi hade iaf jättekul ! Jag och Agge gick först och letade efter ett par vinerskor till mig.

Jag hittade ett par jättesnygga svart :) Synd att man inte kan börja andvända dem med

en gång ;P
Efter de gick vi vidare till HM för att titta efter en tröja till mig. Jag hittade en jättesnygg !

Snygg va ? !

Sen börjadedt kurra i våra små magar så vi gick till MCdonalds :P Hehe inte så
nyttigt men gott var d :P
Men när vi var mätta och belåtna gick vi till kappahl för att titta efter ett par byxor till mig.
Vi hittade inga men däremot hittade vi de här lepsylet. ;)

Hehe jag tyckte de var lite roligt ;P

Sen gick vi iaf till lindex men hittade inga byxor där heller så vi gick till
pressbyrån. Där skulle vi köpa en Gich school musical tidning till mig :)
Så här ser den ut :P

Jag har redan läst den och dne var jättebra ! Så jag rekomenderar att köpa den :P

Eftersom vi inte hade hittat några byxor någonstans gick vi och letade på HM igen och då hittade vi
den här !

Najs va ? ! Jag tycker iaf dem var snygga :P

Men sen var dt dags att bege sig hemmåt. Tråkigt men även en sådan här rolig dag tar slut ! :P
Däremot så bjuder jag på lite fler bilder :P


Haha Agge med en drake på huvudet :P


På Kappahl :P


Sist men absolut inte minst en bild på mig och Agge ! Love you ! <333

1 kommentarer

Aggepagg

04 Dec 2008 17:48

hej fridis

det ska bli kul imårn<3

sitter här och gör ingenting har just sålt kakor och är helt slut i benen (fast det har jag varit hela dan)

hoppas du hade kul på träningen

puss puss

Kommentera

Publiceras ej